Cum să te răsplătești la finalul unei săptămâni grele?

Studiile din domeniul psihologiei au arătat că momentele în care îți acorzi atenție și compasiune au un impact direct și ridicat asupra stării de bine, sănătății mintale și calității relațiilor cu cei din jur. Cu toate acestea, majoritatea oamenilor uită cât de importantă este grija față de propria persoană și își canalizează resursele către alte aspecte ale vieții. Deși este o realitate de necontestat faptul că ritmul vieții este destul de alert și greu de controlat, la finalul unei zile sau săptămâni obositoare poți găsi resurse prin care să îți arăți oferi compasiune și atenția necesară, pentru a-ți regenera forțele și pentru a porni cu forțe proaspete în următoarea săptămână.

Iată 5 moduri prin care te poți recompensa după o săptămână dificilă!

1.     Fă-ți o baie cu spumă

Efectele benefice pe care le poate avea aceasta asupra stării tale de bine au fost dovedite până în prezent de numeroase studii. Băile reglează ritmul cardiac și circulația sângelui, iar acest lucru ajută la detensionarea musculară. De asemenea, procesul poate fi relaxant și se poate transforma, în timp, într-un ritual personal.

2.     Răsfață-te cu o cină în familie

Oferă-ți un moment de răsfăț prin savurarea unor feluri de mâncare savuroase alături de cei dragi ție. Dacă nu îți permite timpul și nu te poți aventura în bucătărie deoarece ai ajuns de-a dreptul fără energie acasă, deschide fără remușcări aplicația preferată de livrare de mâncare și comandă aperitive la oală de pe foodnation.ro, pentru tine si familia ta. Bucură-te împreună cu ei de salate, de hamburgeri ori de chifteluțe. Nu-ți impune limite și arată-ți că meriți tot ceea ce e mai bun, petrecând, de asemenea, timp de calitate alături de familie.

3.     Vizionează un film reconfortant

Un film reconfortant poate fi unul care te face să te simți în siguranță, care te face să te regăsești sau îți aduce aminte de momente și persoane dragi. Vizionarea unui asemenea film poate fi unul dintre cele mai frumoase daruri pe care ți le poți face ca să îți arăți compasiune și grijă după o săptămână epuizantă.

4.     Fă o plimbare nocturnă

O plimbare pe timp de seară poate fi ocazia perfectă pentru meditație și reconectare cu natura. Astfel, te poți simți plină de energie și de emoții pozitive, precum recunoștință ori entuziasm. De asemenea, prin meditație te poți reconecta cu propria persoană și poți redescoperi care sunt lucrurile care îți plac și care îți fac bine.

5.     Vorbește la telefon cu cineva drag

Conversațiile pot fi foarte relaxante și sunt o metodă bună prin care să întărești relațiile cu persoanele dragi. În același timp, te poți și relaxa după o săptămână grea. Persoanele dragi îți inspiră încredere și siguranță, iar în fața lor îți poți spune ofurile fără să te simți jenată ori judecată.

La final de săptămână este timpul să lași grijile în urmă și să îți îndrepți atenția către propria persoană, de care întotdeauna trebuie să ai cea mai mare grijă, și către timpul de calitate petrecut cu persoanele apropiate.

Sursă foto: pexels.com 

Previous post Premiera operei La serva Padrona de Giovanni Battista Pergolesi, prezentată de Home of Strings la Sala Dalles din București.
Next post Endermologia, unul dintre cele mai bune tratamente anticelulitice